RESUM REUNIÓ 07.11.14


Divendres 7 de novembre es va celebrar al menjador de l’escola una reunió informativa de l’AMPA amb l’objectiu d’informar de les activitats previstes pel curs 2014-2015. Va comptar amb l’assistència aproximada d’unes 65 famílies.

1    Calendari d’activitats
Es va presentar el calendari d’activitats i festes que, enguany, està penjat al bloc de l’AMPA. Es tracta d’una eina a disposició de tots aquells que la vulguin consultar i que anirem actualitzant durant el curs. Com a novetat, oferirem xerrades per a mares i pares sobre temes d’interès educatiu envers els nostres fills. 
 
2    Nova normativa festes
Tal i com es va comentar a les reunions d’inici de curs, l’AMPA va comunicar a tots els assistents la decisió de celebrar les festes només per als socis i sòcies, ja que són els que subvencionen aquestes activitats. El dia de la reunió, la majoria dels assistents van poder votar la implantació d’una quota de 5 euros per unitat familiar i activitat. Aquesta quota donarà la possibilitat a les famílies no sòcies de gaudir de les activitats de l’AMPA. A més, es va aprovar la necessitat de que tots els nens estiguin acompanyats, com a mínim, d’un adult que es faci responsable d’ells. S’està estudiant com es controlarà l’entrada. Es proposa la creació d’un carnet soci.

3    Comissió de festes
Es va informar de la necessitat de creació d’una comissió de festes per tal de poder organitzar totes les activitats previstes. Només es van oferir dues persones voluntàries.

4    Activitats extraescolars
Es va presentar el resum de les activitats extraescolars i es va oferir un espai per resoldre possibles dubtes i/o comentaris. Els socis van destacar les dificultats d’organització familiars al setembre, i van demanar la possibilitat de presentar les extraescolars el mes de juny. La junta estudiarà aquesta possibilitat, sempre i quan, hi hagi un compromís per part dels socis (pagament quota AMPA juny). 

5    Comissió de socialització
Les sòcies encarregades de la comissió de socialització van explicar el projecte en el que s’està treballant des de l’AMPA i els avantatges que comportaria per a tots els que es vulguin adherir. S’han iniciat un seguit de reunions amb la FAPAC i durant el mes de novembre hi ha prevista una trobada amb la direcció de l’escola.

6    Renovació de càrrecs
Durant els mesos de desembre-gener, aprofitant la celebració de la Junta ordinària de l’AMPA, s’oferiran els càrrecs següents:
-       President/a
-       Vicepresident/a
-       Tresorer/a
-       Vicesecretari/a
Es va instar a tots els socis a preparar la seva candidatura davant la importància de comptar amb una nova Junta. Sense l’elecció dels càrrecs de president/a i tresorera no es podrà constituir la nova Junta, i per tant, no hi haurà AMPA. Durant el mes d’abril es celebrarà una junta extraordinària per a les votacions. 
   
7    Canals de comunicació
Estem digitalitzant tota la BdD i necessitem tenir les dades dels nostres socis. El correu electrònic serà la nostra eina de comunicació habitual juntament amb el bloc de l’AMPA, però continuarem amb la cartellera i les circulars. Una vegada tinguem totes les dades dels socis, anirem reduint la despesa de paper. Durant la propera setmana, totes aquelles famílies que no hagin omplert la fitxa d’inscripció de l’AMPA o ens manqui alguna dada, rebran una nota informativa per tal de que puguin facilitar-nos la informació. És necessari tornar-la signada abans del 28 de novembre, ja sigui mitjançant el correu electrònic, la bústia de l’AMPA o personalment el dimecres al menjador de l’escola. Recordem que el 28 de novembre és la data límit per fer el pagament de la quota de l’AMPA curs 14-15.

No hay comentarios :

Publicar un comentario