Divendres 7 de novembre es va celebrar al menjador
de l’escola una reunió informativa de l’AMPA amb l’objectiu d’informar de les
activitats previstes pel curs 2014-2015. Va comptar amb l’assistència
aproximada d’unes 65 famílies.
1 Calendari
d’activitats
Es va presentar el calendari d’activitats i festes
que, enguany, està penjat al bloc de l’AMPA. Es tracta d’una eina a disposició
de tots aquells que la vulguin consultar i que anirem actualitzant durant el
curs. Com a novetat, oferirem xerrades per a mares i pares sobre temes
d’interès educatiu envers els nostres fills.
2 Nova
normativa festes
Tal i com es va comentar a les reunions d’inici de
curs, l’AMPA va comunicar a tots els assistents la decisió de celebrar les
festes només per als socis i sòcies, ja que són els que subvencionen aquestes
activitats. El dia de la reunió, la majoria dels assistents van poder votar la implantació
d’una quota de 5 euros per unitat familiar i activitat. Aquesta quota donarà la
possibilitat a les famílies no sòcies de gaudir de les activitats de l’AMPA. A
més, es va aprovar la necessitat de que tots els nens estiguin acompanyats, com
a mínim, d’un adult que es faci responsable d’ells. S’està estudiant com es
controlarà l’entrada. Es proposa la creació d’un carnet soci.
3 Comissió
de festes
Es va informar de la necessitat de creació d’una
comissió de festes per tal de poder organitzar totes les activitats previstes.
Només es van oferir dues persones voluntàries.
4 Activitats
extraescolars
Es va presentar el resum de les activitats
extraescolars i es va oferir un espai per resoldre possibles dubtes i/o
comentaris. Els socis van destacar les dificultats d’organització familiars al
setembre, i van demanar la possibilitat de presentar les extraescolars el mes
de juny. La junta estudiarà aquesta possibilitat, sempre i quan, hi hagi un
compromís per part dels socis (pagament quota AMPA juny).
5 Comissió
de socialització
Les sòcies encarregades de la comissió de
socialització van explicar el projecte en el que s’està treballant des de
l’AMPA i els avantatges que comportaria per a tots els que es vulguin adherir.
S’han iniciat un seguit de reunions amb la FAPAC i durant el mes de novembre hi
ha prevista una trobada amb la direcció de l’escola.
6 Renovació
de càrrecs
Durant els mesos de desembre-gener, aprofitant la
celebració de la Junta ordinària de l’AMPA, s’oferiran els càrrecs següents:
-
President/a
-
Vicepresident/a
-
Tresorer/a
-
Vicesecretari/a
Es va instar a tots els socis a preparar la seva
candidatura davant la importància de comptar amb una nova Junta. Sense
l’elecció dels càrrecs de president/a i tresorera no es podrà constituir la
nova Junta, i per tant, no hi haurà AMPA. Durant el mes d’abril es celebrarà
una junta extraordinària per a les votacions.
7 Canals
de comunicació
Estem digitalitzant tota la BdD i necessitem tenir
les dades dels nostres socis. El correu electrònic serà la nostra eina de
comunicació habitual juntament amb el bloc de l’AMPA, però continuarem amb la
cartellera i les circulars. Una vegada tinguem totes les dades dels socis,
anirem reduint la despesa de paper. Durant la propera setmana, totes aquelles
famílies que no hagin omplert la fitxa d’inscripció de l’AMPA o ens manqui
alguna dada, rebran una nota informativa per tal de que puguin facilitar-nos la
informació. És necessari tornar-la signada abans del 28 de novembre, ja sigui
mitjançant el correu electrònic, la bústia de l’AMPA o personalment el dimecres
al menjador de l’escola. Recordem que el 28 de novembre és la data límit per
fer el pagament de la quota de l’AMPA curs 14-15.
No hay comentarios :
Publicar un comentario